you do not really care for music do you

Idag har varit en helt sjukt jobbig dag. Jag var i skolan, det var ganska läskigt, i alla fall att gå förbi stora gäng med människor som stod och rökte utanför tunneln. Att prata med Anna var inte lika läskigt, det gick ganska smärtfritt. Vi bestämde att jag skulle försöka komma till skolan i alla fall torsdagar och fredagar, så att jag inte missar musiken, eftersom att jag inte kan läsa musiken hemifrån. Men matten, svenskan, engelskan och religionskunskapen ska jag läsa mest hemifrån, och förhoppningsvis mediakommunikationen också. Idrotten ska jag få IG i, och försöka läsa en extra kurs i trean i stället för att inte messa för mycket med poängen, liksom.

Sen när jag kom hem tittade jag på The Haunted Airman. Sjukt bra. Sen tittade jag på Wild Child, Tyra Banks Show och medan jag lagade mat tittade jag på Australias Next Top Model. Maten var störig att laga och äcklig att äta. Dessutom luktade den helt sinnessjukt äckligt, vilket nu fått hela min övervåning att lukta riktigt illa. Min mage vände sig och jag mår illa illa illa.

Jag blev lite sugen på att äta pommes och smör. Alltså som i Wild Child, när Freddie bjuder Poppy på mackor med smör och pommes. Verkar ändå ganska gott.

Min lillebror har tagit sönder sin dator. Eller han vet inte riktigt vad som är sönder, men igår slutade hans skärm att fungera, efter att en högljudd knall överröstat teven och en bränd doft trängt sig igenom den instängda luften och nått hans näsa. Jag erbjöd honom att låna min gamla datorskärm, med dödshot om han förstör den eller dess dekoration. Han fick såklart inte skärmen att fungera ändå, så jag var tvungen att fixa det. Men nu har hans tangentbord slutat fungera, och jag vet inte om jag vågar erbjuda honom att låna ett av mina... Får se om mamma kan fixa skiten, annars är det väl risk att vi får ringa någon... Typ Edvin. Heh heh heh

Sen övningskörde jag till biblioteket för att lämna tillbaka några böcker som är bara lite försenade. Typ fjärde dagen i rad jag övningskör, och i morgon ska jag till körskolan och övningsköra. Det är ju trevligt trevligt.

Jag är trött och mår illa och är hungrig. Jag åt ju inte den äckliga maten. Så egentligen funderar jag på att gå och lägga mig, men eftersom att jag inte kommer kunna somna så är det ju ett _problem_ som jag inte riktigt orkar ta itu med just nu.

Är riktigt sugen på kolhydrater. Fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan. Och choklad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0