vad fan

Mår så jävla dåligt av allting just nu. Mitt rum gör mig sjukt deppig, jag blir helt gråtfärdig, uttråkad och illamående. Inga filmer jag ser är roliga: har försökt att se alla mina favoritfilmer de senaste dagarna och jag har stängt av innan halva filmen är avklarad. När jag är hemma sitter jag bara i vardagsrummet i min soffa och bara... sitter. Köpte till och med en ny Mumin-film som jag skulle se igår innan jag somnade: jag såg inte ens ett avsnitt. Kunde inte hålla mig fokuserad i tjugo minuter!

I dag lyckades jag kolla på Prinsen av Egypten medan jag åt lunch, men sen var jag tvungen att äta genom hela filmen för annars klarade jag inte av det. Fast jag kollade på Scrubs sen och det gick hur bra som helst. Fattar inte vad mitt problem är.

Mår dåligt överallt, hela tiden, över allting. På bussen till skolan måste jag anstränga mig för att inte gråta, i skolan håller jag på att dö och på vägen hem från skolan är det ungefär som på vägen dit.

Går runt och sjunger på en massa saker, pratar knappt ordentligt; och om jag gör det låter det helt sjukt grötigt.

Försöker hålla mig sysselsatt: idag skrev jag ut bilder till min fickalmenacka, sorterade pengar(skrev en massa lappar om var pengarna ska och fäste dem vid pengarna med gem) och shoppade en massa på Internet. Igen. Det här kommer sluta sjukt dåligt.

Igår tvingade jag mamma och pappa att köpa ett Alfapet som jag sedan tvingade dem att spela med mig. Nyss spelade jag med mamma.

Jag knakar fingrarna HELA tiden. Mitt ena finger känns skadat: det känns typ som att jag knakat bort ben från det på något vis. Jag vet inte, men det gör ont.

Jag gråter hela tiden för att jag måste till skolan: på väg till skolan, i skolan, på väg HEM FRÅN SKOLAN(jag måste ju dit dagen efter igen....), när jag kommit hem från skolan, när jag ska gå och lägga mig. Jag kommer satsa på att ha sjukt tråkigt i helgen för att tiden ska gå så långsamt som möjligt.

Har ju inte bloggat sen i söndags, och jag startade inte datorn på hela dagen igår...

Alltså jag vet inte vad problemet är. Jag mår dåligt hemma, jag mår dåligt i skolan och jag är ingen annan stans. Eller jo, på Musikskolan, men jag vill gråta där också för vi sjunger MJ i kören (sjukt dåligt sjunger vi också).
Alltså PÅ RIKTIGT vad fan är det med mig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0