Syskonkärlek

Sitter här och har inte mycket att göra. Elisabet satt vid datorn innan medan jag läste Syskonkärlek. Men helt plötsligt vänder sig Elisabet om, säger "Ge mig boken!", tar den ifrån mig och sätter sig och läser! Så dum hon är. :( Precis som jag och Rebecca säger: när man umgås med Elisabet går allting ut på att anpassa sig efter henne. Annars går hon hem. Man märker det så sjukt tydligt nu också, även om hon är mer diskret med det. Sitter man vid datorn och hon inte gör någonting så säger hon ganska ofta "Egentligen borde jag gå hem och plugga..." Men ändå sitter man här nu, ett par timmar senare och har blivit bestulen på sin biblioteksbok mitt framför näsan på en. Av ens bästa kompis

Kommentarer
Postat av: apanolle

men det är ju bara för att jag kommer ihåg att jag måste plugga när jag inte har något att göra, vad fan

2009-09-17 @ 19:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0