städlördag

Mina föräldrar är iväg och handlar. Fick inte följa med, i stället fick jag i uppdrag att städa mitt rum. För fan! Jaja, det går väl bra. Heh heh. Har städat lite i alla fall. Men jag har också skrivit, lyssnat på fet musik och fixat mig. Går runt och känner mig lite snygg och lite trött. Har packat skolväskan till på måndag också. Och lagt fram grejer för mitt pluggande som jag måste ta i tu med typ i kväll eller i morgon. Ska läsa en massa ur Gamla Testamentet till religionskunskapen. Ska ha med Bibeln till skolan också. Vad är det D: Jävla judendomen! Hehe okej, moget. Jag ska i alla fall fortsätta städa lite nu. Måst gå upp med en massa smutstvätt så att jag har kläder till veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0