so what if you catch me

Jag har ont i magen och får damp på att min skola lagt sista lektionen i morgon och satt den innan lunch idag. Jag tänkte faktiskt åka till skolan, trots magen, men när jag insåg att jag redan missat en lektion sa det stopp. Aldrig i livet att jag kommer försent första dagen efter hundra års frånvaro!

Jag funderar just nu på att ställa mig framför spegeln och styla mitt hår lite. Även om jag inte ska ut idag, och antagligen inte träffa någon mer än min familj, så bryr jag ju mig inte. Jag vill ju helst kunna se mig i spegeln och inte vara tvungen att titta bort, även om jag bara är hemma. Dessutom tycker jag ju att det är ROLIGT att fixa håret! Fan annars hade jag ju inte gjort det.

Jag undrar lite om någon kommer ihåg Twilightboken jag tjatade om för ett tag sedan? Den med alla najs kärlekscitat i? Haha, jag önskar verkligen att den fanns. Jag är inne i en Twilight-period igen, men helst vill jag ju bara läsa alla lyckliga grejer, så jag hoppar väldigt mycket just nu. Läste från att de faktiskt blev tillsammans i Twilight, hoppade mycket i Ecplise och läste bara det finaste liksom(typ förlovningen och sånt) och sen läste jag Bok 1 och nu läser jag Bok 3 i Breaking Dawn. Har inte kommit till de olyckliga ställena än, de är fortfarande saliga över Bellas förvandling och över Reneesme. Vet inte om jag vill fortsätta läsa när det är en massa problem hela tiden, men eftersom att Bella och Edward inte bråkar utan typ är gulliga mot varandra, så tvekar jag. Jag vill läsa det gulliga och tröstande, men inte resten. Haha, jag är världens tönt.

Nu ska jag ta på mig lite kläder, sminka mig och fixa mitt hår på ett eller annat sätt. Dags att ta itu med dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0