MTV VMA 2009!

Jag stannade uppe. Såg nästan hela tror jag, såg ändå en och en halv timme av själva galan och hela previewen. Jag stängde av teven efter New Moon-trailern, för jag trodde jag skulle skrika högt. Och om jag gjort det hade jag väckt alla, för jag satt i teverummet i källaren. Mitt hjärta började dundra som en jävla galopperande häst när Rob kom ut på scenen. Han var så sjuhelvetes SNYGG! Sen när jag sett trailern gjorde det liksom ont i hjärtat så hårt som det slog. Jag tror inte att Twilight och Robert Pattinson är något för någon med klent hjärta och jag hoppas att jag inte kommer få en hjärtattack när jag ser filmen på bio. Och jag börjar dessutom bli mer och mer sugen på att se den på premiären. Ååååh

MJ-tributen var väl bra. Den var ju välplanerad, men eftersom att de sa att Janet skulle göra en tribute så tänkte jag mig faktiskt att hon skulle vara med mer. Men jävlar vad de dansade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0