MTV VMA 2009 eller inte MTV VMA 2009?

Fan alltså. Vill egentligen se MTV Video Music Awards i natt, men eftersom att jag planerar att gå till skolan i morgon och jag ändå behöver sova mer än en timme typ, så vet jag inte om jag kommer palla. Om jag nu inte går och lägger mig nu, vaknar och tittar på galan och sen går och lägger mig igen. Men eftersom att det kommer ta mig hundra år att somna så vet jag inte om det kommer vara värt det. Får se om jag håller mig vaken eller inte. Vill ju se Rob. Och den nya New Moon-trailern lagligt (har tyvärr inte kunnat hålla mig ifrån att se olagligt uppladdade versioner)

Jag såg i alla fall på Twilight. Det var underbart. Har typ inte sett den på hundra år eller något, och den är så sjukt braaa! Dör lite.

Kanske ska läsa lite Om jag kunde drömma. I stället för att sova alltså. Så att jag håller mig vaken till VMA... Har ju problem att bestämma mig i dag... Kanske ska jag spela lite Oblivion? :D

Fan. Innan spelade jag Oblivion, och så bara dampar datorn eller spelet eller livet eller w/e, i alla fall så slutar det funka. Tror jag spelat en stund från senast sparat ändå. Jagade äckliga fiskar till fiskaren i byn utanför Imperial City. Funderar lite på om jag ska installera expansionpacken också... Vill nog göra pilgrimsskiten, men vet inte om jag orkar egentligen. Har dessutom svinont i skallen, vilket är ganska irriterande.

Usch och så måste jag packa min jävla skolväska. Varför bestämmer jag mig för att gå till skolan? Det är ju sinnesrubbat D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0