klarar nog natten i alla fall

Jag fick två paket från CDON idag. Betalade från min internetbank och tjänade några vuxenpoäng! Märkte att jag gjort ett bra köp också: hittade en bok om Rob på Tradera för ett par dagar sedan, blev pepp på att köpa den direkt, eller ja i alla fall buda på den. Men så visste jag inte riktigt om jag hade tillräckligt med pengar (utropspriset var på 179 kronor) så jag bevakade den och tänkte att jag fick bestämma mig sen. Nu i kväll fick jag ett mail som påminde mig om att auktionen snart går ut. Jag blev lite stressad: ska jag eller ska jag inte köpa den? Jag kollar i alla fall igenom min beställning från CDON och såg att jag beställt samma bok där för 99 kronor. Sparade 179 kronor alltså! Tänk om jag köpt den och sen när jag fått den insett att jag köpt två av samma bok. Hade varit pinsamt.

Som sagt så fick jag ju två paket från CDON. Det ena beställde jag i går kväll, ganska sent tror jag. Fick det idag. Och så glad jag blev! Det innehöll bara en film(som jag egentligen borde ha beställt tillsammans med det andra): GARDEN STATE. Fan min favoritfilm! Det andra paketet innehöll Sex and the City säsong 1 och en dubbelDVD innehållande Juno och Thirteen; också två av mina favoritfilmer.

Har ju skrivit lite om min Bad Mothers Handbook-auktion också. Nu har jag höjt mitt högsta bud ganska högt, så att jag i alla fall klarar natten. Får kolla i morgon bitti. Och om jag åker till skolan, så får jag kolla det då också! KAN inte förlora, kan verkligen inte.

Nu ska jag titta på lite Sex and the City och sen sova. Poz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0