klarade mig!

Ja, jag leder fortfarande. Bara fyra och en halv timme kvar. Filmen är så gott som min

Blev sjukt sugen på en torr räkmacka när jag tittade på Blondinbellas blogg och jag fattar inte varför

Det låter som att det regnar. Regnar det? Jag vet inte riktigt hur jag tycker om det... Regn är bra ibland och dåligt ibland. Men nu när jag tänker på det hade det varit ganska mysigt att sitta inomhus och höra hur det regnar utanför och bara känna att man slipper bry sig egentligen. Haha jag är helt sinnessjuk ibland.

Jag tror att jag ska titta lite på Sex and the City i vardagsrummet idag. Mycket större bild på mamma och pappas teve än på min laptop. Min teve har tyvärr slutat göra som jag säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0