jävla mage

Jag har ont i min mage. Det gör satans ont och jag kan knappt röra mig. Jag sitter väldigt, väldigt still för att den inte ska få en enda anledning att protestera. För den gör det. Och den gör det ordentligt!

Är så trött på det, vill egentligen typ åka till Burlöv Center och småshoppa. Behöver snart en ny eyeliner, ny foundation och nytt puder. Men det går tyvärr inte att fixa, på grund av helvetesmagen. Dessutom är jag otroligt fattig just nu, så nej. Det får bli en annan dag. Fan då

I övrigt känns det ganska värdelöst. Inte bara för grejer jag inte kan göra, men för att man inte vill ha ont i magen hela tiden. Dessutom gör det inte bara ont i magen, utan i huvudet och ryggen också. Och ibland i ben och armar. Jag vet fan inte vad det är heller.

Vill skriva också, men jag känner mig inte tillräckligt uppe liksom. Jag har ingen glädje att utgå ifrån, jag kanske borde börja skriva på något mindre glatt också, så att jag kan utnyttja all oglädje som verkar dominera just nu. All ilska och ledsenhet och sånt.

Mitt rum är också hopplöst just nu. Det går knappt att se mitt golv för alla kläder som ligger och skräpar överallt. Men jag har varken lust eller ork att ta itu med det, så det får bli en annan dag. Det också.

Nu ska jag nog lägga mig och läsa en stund, och kanske lyssna på lite Robert Pattinson. Frågan är om jag ska läsa Harry Potter, Twilight eller Syskonkärlek... Fan ocksåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0