jag offrar och betalar vad som krävs

Jag har ont i min kropp. Satt i min soffa i hundra år med min katt och det värker i min höft och runt mina revben liksom. Vet inte riktigt hur jag ska förklara. Men det gör inte så mycket. Jag ska gå och lägga mig nu, så det kommer väl gå över över natten.

I morgon ska jag till körskolan, trodde det var idag men det var det inte. I morgon 7.30! HEH HEH. Upp klockan sex. HEH HEH! Sen skola 8.50 HEH HEH! Det känns inte på topp men jag vill klara det.

Jag vill VÄLDIGT gärna se Lars Winnerbäck. 20 november. Fan. Men jag har inga pengar och ingen att gå med, och jag vet inte om det spelar så stor roll. Det kommer väl fler gånger och även om jag hade pengar vet jag inte om jag är beredd att lägga dem på det.

Jaja. I dag var jag i skolan! Hell yeah. Det var inte så hemskt. En 40 minuters Ensemble-lektion och en timmes samtal med kuratorn. Sen var det bara att åka hem igen och titta på trevliga teveprogram. Jag börjar bli teveoholic. Igen, typ. Det går väl i vågor, som allt annat.

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig och läsa lite Så länge vi båda andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0