i need a reason

Synd att Elisabet inte fattar skämt :)

Jag har ont i magen igen. Min mamma tvingade mig att svara i interntelefon, så jag var tvungen att ta ut ett av de hårt fästa gummibanden i min mun för att kunna väsa lite ur ena mungipan. Jag kan knappt andas med dem. Dock är det väl inte gummibandens fel, utan snarare det faktum att jag inte kan andas genom näsan. Det är visserligen mitt eget fel... Jag har aldrig andats med näsan. När jag var liten var jag alltid täppt i näsan på grund av allergier och hösnuvor och det blev en vana. Jag har alltid suttit med munnen på glänt som en liten idiot och andats. Nu för tiden kan jag andas med näsan, men det gör lite ont och sticker liksom. Haha. Spela roll, mest irriterande är de där gummibanden för att jag inte vet hur jag ska ha mina käkar. Jag vill helst dra tillbaka dem som de "ska" vara, men ibland trillar liksom underkäken fram. Jävligt dumt egentligen, eftersom att det är överkäken som är missbildad.

Men just nu orkar jag inte bry mig. Jag tror att jag ska fortsätta läsa lyckliga delar ur Twilightböckerna och sen ska jag försöka sova till den underbara stämman som tillhör Robert Thomas Pattinson, när han sjunger sina vackra låtar och får mig att somna som en liten, nästan lycklig och nästan mänsklig varelse.

Kommentarer
Postat av: hanna :)

vilken fin blogg du har! :)

2009-09-17 @ 22:26:32
URL: http://everyheartbeat.blogg.se/
Postat av: apanolle

jaha nu får man hör att man inte har någon humor heller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-18 @ 09:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0