i can tell

Jag har precis sett Män som hatar kvinnor tillsammans med min mamma, pappa och lillebror. Den var väl ganska spännande. Jag kunde inte titta under inbrottet för spänningen tar alltid kål på mig och jag sitter och skriker. Haha, jag har fått det av min mamma. Har ju inte läst boken, så jag visste ju inte så mycket. Försökte läsa den i julas men det gick verkligen inte. Fick ganska mycket spel på den och att den var så sjukt tråkig i början. Nu går jag från att läsa den(fick den i julklapp förra året) eller om jag inte ska göra det(mamma har boken). Får se om jag får något ryck någon gång och läser den.

Läste Syskonkärlek i natt. Den var bättre än jag trodde den skulle vara. Man drogs faktiskt in i det ganska bra och man förstod lite varför allting var så jävla jobbigt. Men vilken jävla sjuk berättelse egnetligen. Lite äcklig. JAJA W/E. Tycker i alla fall att den var bra och tror att jag kommer läsa om den innan jag lämnar tillbaka den till biblioteket.

Just nu sitter jag och skriver. Och försöker bestämma mig för vilken lättsam film jag ska se för att kunna somna. Efter Män som hatar kvinnor kan det nog inte vara vilken som helst, hehe. Okej, ska väl inte överdriva, den var inte så läskig. Men jävligt välgjort och spännande. Man drogs in i det. Precis som med Syskonkärlek, vad är det med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0