glödlampa

Jag har kommit på varför min blogg är så fruktansvärt ointressant. Jag gör ju aldrig någonting! Riktiga bloggare skriver ett godmorgon-inlägg, gör lite grejer på förmiddagen, bloggar till lunch, gör lite grejer på eftermiddagen, bloggar till middagen, gör grejer på kvällen, bloggar ett inlägg om hela dagen och sen bloggar en gång till för att säga godnatt. Ibland lägger man dessutom till blogginlägg mellan alla grejer, om man gör flera saker på förmiddagen till exempel.

Jag kanske borde börja bli en aktiv människa för att bli en bra bloggare. Eller så borde jag flytta till ett ställe där det händer saker. Vet inte om jag helst vill skylla på Staffanstorp eller mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0