det gäller att veta vad man gör

Jag vet inte vad jag ska göra åt skolan. Jag tror att jag ska försöka hitta något alternativ på distans.

Idag var jag på svenskalektionen. Den första lektionen. Sen åkte jag till Staffanstorp, skaffade internetbank och satte in mina födelsedagspengar på mitt konto. Sen gick jag till biblioteket och lånade ett ton böcker. Sen tittade jag på Scrubs.

Jag mår dåligt. Mina saker har inte kommit än och kommer inte komma förrän i morgon. I morgon går jag i skolan från klockan nio till typ halv fyra. Klockan tio i två avslutas en auktion som jag måste vinna, men inte vågar buda mer på förrän i sista sekund, vilket kanske också är dumt. Men jag vet inte vad jag gör om jag inte vinner den! Fan jag kommer gråta som en idiot om jag förlorar.

Just nu vet jag inte vad jag gör, det är dåligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0