before nothing can be done

Haha, jag läste inte hela bok 1. Jag läste nästan hela, men när jag började läsa kapitel sex bara slocknade jag. Så när jag vaknade läste jag resten och sen somnade om. Sov till för ungefär en halvtimme sedan. Nu ska jag satsa på att bli snygg innan jag åker iväg på sånglektion.

Mamma ringde precis (stod vid min spegel och skulle sätta i nya gummiband och plötsligt hör jag högt och tydligt "Are you afraid?!" från min säng. springer bort lite entusiastisk och svarar. det var lite av en besvikelse...) och så att jag måste slänga in all mörk smutstvätt i tvättmaskinen, för den startar automatiskt vid tvåtiden. Vet inte om jag har mycket mörkt som ska tvättas... Men nu när jag tittar på mitt golv ser jag att jag har hur mycket som helst.

Mamma snackade också en jävla massa om körningen. Typ vilka moment som jag har kvar och bla bla bla, de flesta har jag ganska bra koll på, men jag undrar hur hon får någonting gjort på jobbet, om hon bara sitter på Vägverkets hemsida och chillar. Jag ska i alla fall köra på torsdag, så hon sa att jag borde fråga min körlärare om halkkörningen då. Ofta jag bryr mig :( Hon bara "Det känns ju som att det närmar sig uppkörning..."

Usch jag blir bara irriterad nu. Haha, vilket morgonhumör! Mitt på ljusaste eftermiddagen. Nu ska jag sminka mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0