alla dessa spelningar

Det är så många jag vill se i höst. Regina Spektor, Lars Winnerbäck, Tegan and Sara... Listan kan nog bli längre om jag ger mig tid att gå in på alla sidor och kolla scheman, igen. Och så många filmer. New Moon, Prinsessa... ja jag vet inte, det är ett par stycken fler men jag glömmer. Och eftersom att jag vill se New Moon fler än en gång så fan. Jag har inte tillräckligt med pengar för hälften av dem! Varken konserter eller biovisningar. Såg idag också att Björn Skifs ska ha någon show! ;);););););););););););););););););););););););););););););););););););););););) Det var ju en ganska bra dag, förra gången.

I alla fall. Nu ska jag nog byta om och springa och se om jag har fått post :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0