you know that i could use somebody

Tror mina föräldrar borde önska att jag var sämre på att ljuga. Mamma ringde precis och frågade hur det går med skolarbetet... Jag sov. Så jag svarade inte, för jag vaknade och trodde att hon ringde för att kolla så att jag var i skolan, innan jag kom ihåg att min mamma är bäst och inte förväntar sig att jag ska åka till skolan :)
Så jag sa att jag läste i min svenskbok. Men jag tror att jag vill skriva lite på min wizard rock-assignment i stället. Heh heh, man väljer ju mogna saker att skriva om.

Det mest spännande med wizard rock är att nästna alla band är från usa. USfuckingA! Trots att wizard rock är baserad på Harry Potter-böckerna, som är skrivna i Skottland och utspelar sig i England och Skottland, liksom HALLÅÅÅÅÅÅ!!

Haha, jag är fruktansvärt mogen. Och hungrig! Vet bara inte vilken färdigrätt jag ska välja; har bara två kvar. En är typ pepparstek och den andra är typ "mixed shit" eller något. Kycklingfilé och någon biff.

Mitt hår har fastnat i mitt halsband. HELVETE OCKSÅ

Jag önskar att man hade en kamera inbyggd i sig. Så att man inte missar några gyllene moments. Missade ett par på min katt, när hon satt på vår bänkpressgrej och bara glodde på mig med enorma ögon. Hon såg för jävla rolig ut, faktiskt. Lite som om jag kommit på henne när hon gjorde något hemligt. Det var lite spännande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0