when you want it, she want it

Väntar på att maten ska bli klar.

Idag har jag och mamma varit lite överallt. Först var vi på Burlöv Center, fixade ett cerat till mina sönderspruckna läppar på Apoteket och skaffade nya kläder på Gina Tricot. Hade fem hundra kronor, handlade för 1530 typ. Sen åkte vi till Mio i Malmö och tittade på möbler. Sen Svedala och köpte skor till mig, och sist Härliga hem i STAFFANSTORP och fortsatte att titta på möbler.

Tror maten är klar snart.

I morse hände världen äckligaste grej. Jag vaknar halv åtta av brandlarmet. BRANDLARMET! Håller på att dö, på riktigt. Blir skiträdd, på riktigt. Kan typ inte röra mig på hundra år och sen tar jag på mig ett par leggins och går ut för att kolla om det brinner. Pappa kommer ner och frågar vad jag gör, och det visar sig att bara brandlarmet i källaren har utlösts. Fatta så sjukt jävla läskigt. Om det blir en riktigt brand kommer jag brinna inne, med tanke på att jag inte kunde röra mig på typ hundra år. Jag är fortfarande ganska rädd, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0