vi borde bilda en orkester

Nu lyssnar jag på Babian. Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska lyssna på, liksom. Tror visserligen att jag snart ska stänga av musiken på datorn och skruva upp Rob i iPod-högtalarna i stället. Blir ju inte lika sprallig av någon annan, som av Rob.

Sitter och virrar i havet av Twilight- och New Moon-merchandise. Det är verkligen förvirrande. Vill ju ha allt, även om jag inte bryr mig väldigt mycket om Quileute och Volturi, och egentligen inte mycket om Cullens heller. Mest är det ju bara Edward. Och verkligen inte Bella. Haha, jag känner mig så jävla dålig. Men i alla fall... jag har inte så mycket pengar nu och det mesta är antagligen amerikanska sidor, och eftersom att jag inte är så intresserad av att få det skickat till Sverige för hutlösa priser så väntar jag ett tag. Även om jag hittade ett helt underbart Edward-halsband som jag kommer gnälla på mig själv för.

Jaja, jag är redo för ännu en rond

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0