sharpen my body like a pen

Jag sitter i skolan. WOHO. Grejernas grej. Det var ett jävla tag sedan. Visserligen ska jag nog inte vara kvar speciellt länge, men det har ju varit mysigt så länge det varat :))))))))) Skolfoto och sen matematik. Utan bok, visserligen, men w/e. Satt mest och chillade, vilket inte är helt fel det heller.

Har fått bok i Svenska så nu jävlar ska jag komma ikapp i mer än matten. Lite trött på att känna mig som världens segaste människa. Men that's life. I morgon ska jag till Arlöv och sen kommer jag förhoppningsvis skärpa mig. Eller något. Ska till skolan i morgon också. Individuellt foto då. Ska försöka komma på svenskan också. Och kanske matten. Antagligen blir det ingen eftermiddag i skolan, men där kan jag ju skylla på Arlöv. Ska vara där klockan två, tror jag...

Nu ska jag nog smita iväg och prata med min engelsklärare om praktik och grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0