no one calls him the weasel

Om två timmar och tjugo minuter ska jag titta på Southland. Det ska bli spännande. :):):):):):):):):):):):):):)

I morgon ska jag till något ställe... Lund, juste. Ja, jag ska till Lund i morgon. Ska till skolan och träffa min kurator och så ska jag snacka med Dennis om vad jag ska göra under praktiken. Visserligen har ju halva praktiken flugit förbi snart, heh heh. Sen ska jag fika med Emma. Det är var jag ska göra i Lund i morgon.

Nu tror jag att jag ska titta lite på Sex and the City. Har fyra avsnitt kvar, sen måste jag köpa säsong sex. Tror det är min favoritsäsong, faktiskt. Borde kanske fixa den från min stationära dator medan jag väntar på att få pengar så att jag kan köpa den.

Snart är det väl dags att börja köpa juleklappar också... Det blir jobbigt. Men jag vet vad jag ska köpa till mamma. Så nu är det bara tusen kvar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0