it will be you who wears the crown

Sitter och lyssnar på Muse. Funderar på att leta upp någon billig cd. Nu när jag har pengar, liksom. Haha, jag är så jävla dum. Vet inte hur man håller i pengar.

I alla fall. Must = kärlek.
Borde kanske i stället beställa New Moon-soundtracket.
Och Twilight-soundtracket.
Önskar att Robert Pattinson spelade in en skiva

I dag eller i morgon ska jag färga mitt hår. Trött på att det ser för jävla fult ut med utväxten. Ska dessutom fota mig på tisdag och onsdag, och utväxt på klassfoto? Svar: nej tack!

Skrattar när jag tänker på att Muse var förband tillsammans med Sugarplum Fairy till Depech Mode. Sugarplum fucking Fairy, liksom. Heh heh

Nu lyssnar jag på Sweet Jackie. Fan, har inte hört den på sinnessjukt länge. Men jag är hundra procent säker på att jag hade en annan version än den jag hittat på Youtube. Fast nu hittade jag en som låter lite mer som den jag kommer ihåg. Alltså jag kommer inte ihåg mycket, men just att den inte var så slö som den första jag hittade.

Nu ska jag nog göra något vettigt :) Typ läsa Harry Potter och Hemligheternas kammare eller städa källaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0