it is thoughts like this that catch my troubled head

Tittar på "Björn Gustafsson - Ett livsverk". Living the dream, liksom. Mmmmmmmm sprutgrädde!!! Alltså på riktigt, jag är ganska trött. Men så pallar man ju inte gå och lägga sig.

Millan ligger i min säng. Vet inte hur det gick till, låste grinden till källaren och sånt, så hon har antingen lärt sig att öppna grinden eller så lyckas hon nu för tiden att krypa under grinden. Sinnessjuk jävla hund, det där.

Man har ju ganska mycket på gång, liksom! ;)

Ska börja duscha och träna samtidigt, fan bästa sättet.

Vet inte om jag ska till skolan i morgon. Det är ju praktik och sånt, men alla som inte har praktikplats ska till skolan i morgon klockan nio och få sån uppgift eller något av Dennis. Men ORKAR MAN?! Nio på morgonen, liksom. Fan jag sover ju då!

Ska nog glo på Sex and the City innan det är sleepingdags. Man vill ju ha lite koll på vad som gäller.
Living the dream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0