it is not unusual to see me cry

Alltså idag har varit sinnessjuk. Mest har jag legat i min säng och tittat på Sex and the City. Hmm det var en massa jag tänkte skriva här, men nu har jag glömt det. Fan jag borde ha med mig en anteckningsbok eller något sånt överallt. Min dator kanske. Fast jag tror jag tänkte på det på IKEA och det hade varit sjukt jobbigt att dra med datorn dit bara för att det KANSKE kommer upp något mysigt att jag berätta om.

I alla fall.. jag var på IKEA. Längtar till den 21a när de öppnar den nya butiken på Svågertorp. Eller är det I Svågertorp? Nääää "på".

Skulle kunna döda för en snubbe som Mr. Big. Heh heh. Eller jag vet inte. Känns lite som otrohet när jag redan vigt mitt liv åt Robert Pattinson.

Wow jag fattar en massa om vad de snackar om i Sex and the City om Skottland och clans och highlands och sånt. Fett COOLT!

Fan jag tror någon ockuperade mitt badrum. Fuck fuck fuck jag måste byta tampong. Det är äckligt att vara kvinna som faktiskt fungerar som en kvinna. Hatar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0