i was broken for a long time

Jag köpte en Försvarets Hudsalva idag. I går. Blev av med min gamla i söndags eller i måndags. Ganska mycket misslyckat. Älskar den. Och den är ju rosa nu för tiden. För att stödja Rosa Bandet-kampanjen som håller på.

Den är i alla fall underbar. Mina torra läppar är nu ett minne blott. Jag har mjuka läppar igen, vinter - here I come! Lypsyl har aldrig funkat och Försvarets Hudsalva är för alla torra delar. Hehe. Torra knogar? Nixpix, jag har Försvarets Hudsalva. Funkar nog på hälar och grejer också, sånt som jag inte kommer testa eftersom att jag inte vill ha min Försvarets Hudsalva i närheten av mina fötter. EEEEEW liksom. Men armbågar och sånt...

Jaja, nu ska jag försöka få mitt datorbord stabilt, för jag kan knappt skriva. Dessutom ska jag krypa till kojs nu. Klockan är över tre och jag måste få lite skönhetssömn innan jag ska plugga matte och sjunga på Kullenatten. Livet är najs och nu är jag off

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0