i hope it is gonna make you notice someone like me

Funderar på att flytta ut min DVDspelare i tvrummet, så att jag slipper göra det ikväll. Om det nu blir så att jag, Rebecca och Elisabet får för oss att titta på en VHS. Till exempel Eva och Adam. Man vet ju aldrig med oss, och efter sista Harry Potterfilmen så kan man behöva något lite mer... barnsligt. Eller jag vet inte. Kan ju bli jobbigt om jag vill titta på Sex and the City i natt. Eller so fucking what; nu ska jag flytta lite elektronik!

Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej, nu har jag en Victoria´s secret tävling på bloggen, skulle bli glad om du deltar. Kram Minnie

2009-10-09 @ 22:30:30
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0