do not keep your distance

Sitter vid mitt matbord med min dator och äpplejuice och väntar på någon snubbe som ska serva vår värmepump. Han ska komma mellan tolv och fyra idag. Jag ska sitta på vakt mellan tolv och halv två och sen kommer mamma hem och byter av mig, eftersom att jag ska till musikskolan och sen till Malmö för att träffa Nanne och hämta ut våra biljetter till eMiL Jensen.

Min hund har någon typ av problem. Tror att han är rädd för min dator eller för sladden, som tyvärr måste sitta i uttaget som är vid hans korg. Men på riktigt, det finns ingen anledning att vara rädd. Vad tror han ska hända?! D:

Usch jag har bull. Ska det vara såhär i en och en halv timme till? Blir lite dampig, faktiskt. Och jag måste ju låsa in hundarna någonstans om han kommer, och så måste jag visa var uteanordningen sitter och sen var inneanordningen sitter och sen måste han antagligen springa emellan en jävla massa. Vilket kommer innebära att jag kommer vara i vägen, var jag än sitter. Tänker ju inte sitta i vardagsrummet, eftersom att inneanordningen är där... och matplatsen korsar ju till vägen ut. Fan också, varför är mitt hus så litet?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0