corresponding shapes like puzzle pieces from the clay

Such great heights. Brukade vara med Iron & Wine, nu för tiden med The Postal Service.

Jag gillar covers. Och covers som man inte riktigt kan bestämma sig för om det är en cover eller en remix. En coverremix. Do not know. Och det är det som lockar mig. Jag älskar låten, älskar älskar älskar. Min favoritlåt från någon som inte är Robert Thomas Pattinson. Och det är väl det som är så jävla galet.

Dagen kan liksom sammanfattas med "The Postal Service - Such great heights". Gårdagen också för den delen. Har ingen lust med något annat. Fast nu ska jag faktiskt fixa lite mat och sen ska jag fortsätta lyssna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0