can you dance like a hippogriff?

Yes jag har inte uppdaterat på hundra år och det är för att jag inte varit vid datorn på hundra jävla år.

Just nu tittar jag på Harry Potter and the Goblet of Fire med Rebecca och Elisabet. Den är snart slut, och jag höll på att gråta efter Ceds död, som vanligt. Men jag satt vid datorn då och beställde Genom dina ögon, så jag var inte så uppmärksam. Men när hans pappa började gråta och sånt, det är så jävla RÖRANDE! Heh heh, men det är väl egentligen det som är det värsta alltid. Och att det är Rob, men ändå. Det är ju inte så dramatiskt och överspelat, så det är ju över på en sekund ändå.

Snart slut, yes. Sen ska vi se Fenixordern. Har svårt att vänta till Halvblodsprinsen kommer på DVD. Men det är väl bara typ en månad kvar eller något sånt.

Snart kommer New Moon på bio också! Bara typ 58 dagar kvar eller något sånt, aAARGNJasgskj! Happi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0