be mine little rock&roll queen

Håller på att packa nu. Mitt handbagage alltså. Kläder och sånt är fixade... Men jag kan fortfarande inte bestämma mig för vilka böcker jag vill ta med mig. Därför jag HATAR att Twilight- och Harry Potterböckerna inte släpps i pocket på svenska. Hur FAN ska man orka bära på elva jävla inbundna böcker? På väg hem från Skottland fick vi betala någon jävla avgift för att våra väskor vägde för mycket, vilket delvis berodde på att jag hade alla Twilightböckerna med mig.

Innan har jag tänkt typ "jaja, jag tar väl en av dem med mig, det är ju bara två kvällar." Men nu tänker jag "faaan hur ska jag klara mig på en bok på två kvällar?" Läser ju sällan från pärm till pärm, hoppar bara mellan mina favoritdelar i alla böckerna. Vilket gör att den där perfekta Twilightboken med alla mina favoritdelar hade varit så jävla bra just nu. Fast med Harry Potter hade det ändå varit svårt...

Har ju en av dem på engelska i pocket. Men det är ju bara Twilight, och jag vill ju egentligen läsa den MINST. Så det är ju ett fett problem. Och så en timmes flygresa...

Åh jävla skit.

Ska städa min kaninbur medan jag funderar. Det är fan skitstörigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0