cedric diggory is really hot without his clothes

Känner mig som ett fetto. Undrar varför. Jag hyvlade ost för att jag skulle göra cordon blue till middag, och så dog min rygg. Det gör asigt ont.

Idag har jag räddat mina föräldrar från en dålig soffaffär. Och så har jag varit och handlat. HÅRFÄRG! Ska färga min utväxt ikväll. Köpte Klick! och läste den i bilen på väg hem. Sen mådde jag jättedåligt. Att jag aldrig lär mig :(

Jag har möblerat om bland mina affischer. Hittade en asigt snygg bild bakom en annan bild. Undrade varför jag inte hade den framåt först, men den är vänd på andra hållet så det kan ha varit därför. Men nu har jag den framåt. Så jävla snygg. Satt upp tre nya också. Så det är ganska tjill i mitt huvud i dag. Och på min vägg :>>>>>>>

Men nu är jag liksom inne i det. Vill sätta upp tusen till! Men jag har ingen plats. Blir lite dampig. Vill ha ett större rum så att jag kan ha många affischer!!!

Igår hittade jag en lägenhet som var mindre än mitt rum. Då skrattade jag.

Nu ska jag göra något vettigt... Som till exempel skriva lite engelskauppsatser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0