who's that girl

Har sån panik typ. Lyssnar på Darin och tycker det är najs. HAHAAHAHAHA

Igår sa min lillebror att mitt hår låter som maskar med mikrofoner. Det var elakt, måste jag säga.

Det här ska jag göra innan Siesta:
-skriva klart läsloggen
-lämna in läsloggen och reportaget
-läsa övermycket pride & prejudice
-välja citat ur pride & prejudice

Jag tror att jag gick VG på Nationella proven i matte. Men jag vet inte, man måste ha 35 poäng varav 12 VGpoäng, och jag vet bara att jag har 41 poäng sammanlagt. Måste snacka med min mattelärare i morgon, så att jag slipper gå runt och oroa mig över det. Och jag bryr mig egentligen inte vad jag får, bara jag får reda på det.

Är ganska opepp på Siesta just nu. Vill egentligen bara ligga hemma och läsa Twilight och slippa tänka på grejer. Min mamma har köpt en munktröja till mig, för att jag ska kunna ha den på mig på kvällarna så att jag inte fryser. Söte! Och vi ska sätta upp tältet i uterummet snart, för att vi måste se i vilket skick det är och jag måste veta hur man sätter upp det HAHA. Tråkigt att det är kasst väder bara. Hoppas det blir bättre så att man slipper regn på Siesta i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0