vad skulle vi annars göra

jag funderar stenhårt på att gå och lägga mig, sova NÄSTAN fyra timmar, titta på MTV Movie Awards och sen sova tills det är dags att gå upp. NAJS PLAN AAIGH?! eller så kollar jag på typ film till klockan tre i stället för att sova. problemet är att jag är trött och mitt huvud gör ont. :) är dessutom enormt sugen på godis. lol

idag har jag spelat the sims 2. ÖVERBALL. det tråkiga är att det bara är roligt att spela med en familj fram tills dess att man stängt av spelet, för när man vill spela nästan gång är familjen skittråkig :( har ingen lust att spela med min snyggofamilj som jag skapade i eftermiddags. bull läge.

längtar lite till nästa veckas Söndagsparty. håååååååååkan heeeeeeeeellström <3333333333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0