there are many things that i would like to say to you

jag vet inte hur.

Somnade inte förrän efter tre. Kanske fyra. Smart, eller hur? Försov mig, men hann till körlektionen. Den gick bra. Jag kör nästan som en gud!

Sen gick jag till Akademibokhandeln och Åhlens för att köpa en morsdagspresent till min mamma. Den rundan var lyckosam, jag hittade mycket fint. Inte bara till mamma.

Jag borde städa mitt rum, städa Lenins bur och packa till Siesta. Men jag är så opepp på ALLT det där just nu. Vill egentligen bara stanna hemma och sova hela dagarna. Har dessutom inga kläder att ta med mig. Borde fixat det i helgen men då var jag inte så desperat efter nya kläder, jag bara orkar inte ha mina gamla trasiga leggins och samma tröjor jag haft i hundra år.

CDWOW väntar fortfarande på leverans av How to be, vilket betyder att jag inte får den förrän tidigast nästa vecka. Och jag har hittat två snygga t-shirts som jag vill ha. En kostar 169 kronor och en 210 kronor. Jag kommer vara så fattig långt innan jag får pengar, om jag ens kommer få några pengar.

Lyssnar på Acoustic Love Songs just nu. Hur peppad blir man av det? Kärleksballader som påminner om ens eget patetiska, kärlekslösa liv.

Så gnällig jag är.

Kommentarer
Postat av: T

sv: de behöver inte va twilight.:)

2009-05-27 @ 17:42:13
URL: http://twilighters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0