it is just a ride

Okej, OC!
Jag tittar just nu på Oliver-episoderna. Jag hatar dem. Tycker så illa om Oliver att det är sjukt. Jag brukar inte på riktigt ogilla karaktärer helt och hållet, det brukar liksom alltid finnas några bra sidor hos dem. Men jag ogillar Oliver rakt igenom. Det enda jag tycker är bra med Oliver-tiden är att Ryan och Marissa i alla fall är tillsammans, det är ju ganska sällan de faktiskt kallar sig för pojk- och flickvän. Sen gillar jag Hailey också. Hon är så galet mysig, liksom. Lite överdriven men ändå söt. Annars är det inte mycket mer i de episoderna jag gillar, bara typ New Years Eveslutscenen, kanske. Det enda jag gillar med Seths och Annas förhållande är när det tar slut. Jag känner mig så mesig men det bästa med OC är all kärlek. Hela drama-grejen är lite för utdragen ibland. Typ femton Oliver-episoder? Så meningslöst, när det hade räckt med kanske två eller tre för att få ihop det viktigaste. Musiken är bäst ever.

Nu ska jag sova. Körlektion klockan 10 i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0