i just want my amarula tree

sitter i skolan och väntar på att datorkunskapen ska börja. ska egentligen ha elevråd, men vi måste göra något ergonimitest, så jag måste leta upp ordförande för elevrådet fort som tusan innan lektionen börjar.

 

vi började kolla på matrix på svenskan i morse och vi ska fortsätta i eftermiddag på mediakunskapen. ska skriva en fett stor uppgift om hjältar i film och litteratur. skrattar lite. ska nog skriva om harry potter mest :D

 

jobbigt att skolans datorer inte har spel! hade ju varit najs med lite vanlig kungen. gamla goda tiden, liksom<3 men jag ska nog koppla ihop min gamla dator, så att jag kan spela vanliga kungen igen.

 

allt jag vill är att få åka hem :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0