i have the devil inside

Idag hade jag en liten hålhalvtimme, så jag passade på att dra ner till Lilla Fiskaregatan och ta ut pengar. På vägen tillbaka till skolan smög jag dessutom inom Press Stop och inhandlade två poster-tidningar.



Jag är nu mitt uppe i en om"möblering" på mina väggar. För tillfället letar jag desperat efter en tillräckligt hög väggyta där jag kan hänga upp en affisch som är 197 cm hög och föreställer Rob i fullängd, liksom. Som om hans 185 cm inte är tillräckligt mycket, så lägger de till en massa tomma cm både upptill och nertill. Och min eMiL Jensenaffisch fick precis ge plats åt en väldigt fin affisch på Edward Cullen.

Nåväl, det blir kanske några bilder på resultatet, men jag vill inte hoppas för mycket. Har haft sån irriterande huvudvärk hela dagen och jag har tagit två Ibumetin men den vägrar släppa. Så det blir nog att gå och lägga sig med en bok eller bara gråten i halsen. Vet egentligen inte om jag vill att den ska försvinna tills i morgon eller inte, vad som helst för att slippa skolan. Men just nu är den bara störig.

Fick också veta att lilla Prins Lenin blev pappa idag. Helt galet. Tror dock inte att han bryr sig så mycket men jag har hoppat runt som en tönt hur länge som helst.


pappa Lenin och mamma Henry :D

Har också fixat fram tältet till Siesta ordentligt. Packade upp det och sånt mest för att kolla om det var jättetrasigt eller svårt att sätta upp och sånt. Lite trasigt och jättelätt att sätta upp. Så jag är nöjd.

Nu ska jag sätta upp resten av affischerna!

pos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0