i could use another cigarette

Jag drar till Siesta i morgon. Vet inte om jag hinner blogga på morgonen. Men jag ska i alla fall avsluta lite snyggt nu ikväll med en bunt överfina bilder från inspelningen av New Moon. Jag gråter lite av dem och tror att jag avlider om inte november kommer snart.



(bilderna har jag tagit från TwilightSweden, som tagit dem från andra)
(Robs svarta prickar tyder inte på att han gillar att rita på sig själv, det är för hans glittrande effekter)

Puss, godnatt och vi ses
<3

Kommentarer
Postat av: nina kartal

Han är världens hetaste kille ! och daaaammp så het han är!!!



kolla på ginas hemsida, kanske finns fler storlekar? :D

2009-05-28 @ 02:18:45
URL: http://ninakartal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0