call me by my name

jag har haft en paus från bobby dupea ett par dagar. det var kämpigt indeed. ville få mig att sakna honom så att jag verkligen skulle uppskatta honom längre, liksom. inte för att jag tröttnat men för att jag kände att jag inte förtjänar att lyssna på honom hela tiden. igår kväll "tog jag upp" honom igen. det var makalöst. min "plan" verkar ju fungera i alla fall, har ju aldrig vaknat så utvilad!

började spela kungen igår, efter att jag och rebecca snackade om det. är helt fast, jag svär. har lite spel på det(ordvits). mest för att jag HATAR vistakungen. det är så fruktansvärt jobbigt. och jag trodde att det skulle hålla mig ifrån att spela det, men nixpix. spelar som besatt typ. eller inte riktigt, men det är jobbigt värre. måste ju hela tiden komma ihåg vilket spel man är på och hela tiden välja "Välj spel...". STÖRIGT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0