s.

Funderar på om man borde försöka klippa ihop alla kärleksförklaringar i Twilight-böckerna, och liksom göra det till en egen bok. Så att man slipper läsa alla böckerna, ifall man någon gång behöver kärlek utan dramatik och sånt. Jag vet aldrig vilken bok jag helst vill läsa när jag bara är ute efter kärlek och lycka mellan Bella och Edward, och det är ganska frustrerande. Fast det hade väl egentligen aldrig funkat, för man skulle antagligen vara tvungen att kunna alla böckerna utantill för att fatta något, och vara sån äkta TWILIGHTER.

Livet är lite störigt och just nu vet jag inte vilken bok jag vill läsa :(
(så nu hade min perfekta kärleksbok varit perfekt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0