s.

den här helgen har varit helt fucked up. har bara träffat min familj, kassörskor(ja, alla var kvinnor) på burlöv center och en äldre män som råkade vara ute och gå med sin bischon frisé samtidigt som jag var ute och gick med min tjugo gånger så stora doberman och min, i alla fall lite mindre, shetland sheepdog.

jag har försökt komma undan ensamheten på sjuka sätt också. igår var jag först på burlöv center och shoppade med min mamma(vilket inte är speciellt OVANLIGT, bara... ovant, kanske) och sen meckade jag med min dator(vilket är äckligt ovanligt)! det gick inte så bra. det hade kunnat, om allt hade passat men det gjorde det inte, så jag gjorde bort mig själv. inför mig själv. sen betalade jag 15 kronor för att min lillebror skulle gå ut med hundarna i mitt ställe så att jag slapp gå ut och göra bort mig mer.

idag sov jag till fyra. eller det var kanske fem. spela roll. sen åt jag fryspizza och sen kollade jag på askungen 3 och sen sex and the city. nu är klockan över elva, och min mamma tvingade i min de där jävla sömnpillerna som jag försökt bli av med i typ ett år. bara för att jag ska kunna sova, fast jag inte bryr mig om att sova.

antar att det här bara var ett sätt att bli av med internationella kvinnodagen.

livet </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0