wouldn't that be groovy baby

Kom hem från Emmy nu. Det var mysigt. Vi mest grillade marshmallows och pratade.

Funderar på om jag ska sova eller vara vaken hela natten. Vill läsa en massa The Host och egentligen spela The Sims 3.

Men mina fingrar gör ont när jag blandar kort, så det känns som att jag borde sova... Det är liksom ett tecken när jag inte ens kan blanda kort. Mitt enklaste, mest uppskattade nöje. Dessutom måste jag starta om min dator för att den ska sluta vara så jävla störig som den är nu.

Undrar om mina föräldrar köpte Klick! till mig. Antagligen inte, de brukar glömma sånt. :( Jag har det så hemskt.

Kommentarer
Postat av: Nina Kartal

jaa jag vet, det har alltid varit edward liksom. dock är jake rätt gullig i new moon måste du ersänna? asså ställer upp för bella hela tiden när edward inte är där o så. men ja har aldrig tyckt att hon ska vara tsm med jacob.

2009-06-20 @ 11:12:17
URL: http://ninakartal.blogg.se/
Postat av: Nina Kartal

eller hur, SÅ bäst är den :D

2009-06-20 @ 18:37:14
URL: http://ninakartal.blogg.se/
Postat av: Nina Kartal

ja precis. fattar va du menar, sen när edward accepterar i eclipse.. så blir jake lite jobbig asså han är lite ful så om du fattar va ja menar haha. han tar liksom tillfället till max bara för att edward är snäll o fattar att bella är vän med honom.

2009-06-20 @ 18:39:05
URL: http://ninakartal.blogg.se/
Postat av: rebecca

vadå skulle dina föräldrar köpa glidmedel åt dig lul ?

2009-06-21 @ 03:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0