where did you go tonight?

Vet inte vad jag har att skriva egentligen, men kände för att uppdatera lite mer ordentligt än vad jag gjorde inatt. Hehe. Anywaaaaaaaaaay. Jag är ganska trött, och framför allt är jag arg på mitt hår. Det är liksom så fel! Måste färga om det, men jag vet inte vilken färg. Om jag ska vara blond, rödhårig, brunhårig, svarthårig eller om jag ska köra på stort och skaffa typ rosa eller blått igen. Så länge sen det var ändå. Just nu är mitt hår mitt största problem.

Ett annat problem är att jag fryser. Och jag vet inte riktigt om det fortfarande är fint väder, för på mitt rum känns det som att det är regnigt och grått utomhus. Men eftersom att jag inte ser ut från mitt rum, även när jag inte har mina gardiner fördragna, så kommer jag inte få reda på hur det ligger till om jag inte går upp. Och det orkar jag ju fan inte.

Jag tror att jag ska gå in på adela och kolla mina betyg, mest för skojs skull. Sen ska jag spela The Sims 3, bara för skojs skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0