we'd learn how our bodies worked

Varför kollar jag på OC till klockan tio på kvällen? Nu sitter jag här vid min dator med Death Cab, kakuts-/päronläsk, fryst bärsmoothiemix och en hel del skolarbete.

Detta måste jag göra innan terminen slutar:
- Läsa Pride & Prejudice, skriva någon slags uppsats om den i Engelska A (till i morgon)
- Skriva klart min läslogg om Ondskan i Svenska A (så fort som möjligt)
- Skriva en uppsats om vad jag vill i Datorkunskap A (till på torsdag)
- Skriva en uppsats om hjältar i litteratur och film i Svenska A och Mediakunskap A (till i morgon)
- Göra klart bakgrundsmusiken till Stress i Mediaproduktion A, Multimedia A och Arrangemang och komposition A (till på tisdag)

Alltså har jag inte ens tid att blogga om det egentligen, eftersom att jag inte börjat på hälften. Och nej, det är inte att jag har otur när jag tänker. Det är bara det att jag är dum.

Det ser ut att bli en lång kväll

Kommentarer
Postat av: Nina Kartal

ja, det var typ superhemskt!! :o :(

2009-06-05 @ 16:00:46
URL: http://ninakartal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0