say goodnight and go

Jag är riktigt trött just nu. How to be kom inte i dag(i går) så jag hoppas den kommer i morgon(i dag).

Jag börjar nästan uppskatta att skoja med tiden! Det här sommarlovet kommer bli allt annat är soligt. Snarare månigt. Heter det så? Soligt, molningt, månigt... jaja whatever.

Ett tolv timmar långt OC-maraton är aldrig fel. Inte Chicken Tasty heller. SÅ GOTT! Jag kommer bli pank snart... Så lite pengar, så många goda Chicken Tasty att köpa.

Snart blir det att skaffa pass. Bara 40 dagar kvar till Skottland och typ 106 dagar kvar till London.

Harry Potter och Halvblodsprinsen skulle ha premiär i dag. Det riktiga i dag. Förutom att den egentligen skulle haft premiär för mer än ett halvår sen och antagligen redan skulle slutat gått på bio, så att man kunde köpa DVDn. Oj man borde kanske skrivit BluRay där, så man verkat cool. Nåja. Bara 28 dagar kvar till biopremiären. Bara och bara.

Jag är så trött på mitt hår. Redan, ja. Ska nog trycka i min sista hårfärg i det också, så att det får färg. Inte bara ser dött ut, liksom. Det är så frustrerande. Önskar dessutom att det vore ett par tusen decimeter längre, så att jag kunde göra något med det. Det bara hänger just nu. På ett ofint sätt.

Godnatt, nu ska jag gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0