Più caldi baci avrà

Well. Jag har lite tråkigt. Väntar på att Rebecca och Elisabet ska pallra sig hit. Lyssnar på soundtracket till Twilight och till Garden State. Jag älskar fantasin som jag använder när jag skapar mina spellistor i iTunes.

Detta är en lista över mina spellistor:
:************ (innehåller bara Bobby Dupea)
<3 (Bobby Dupea, soundtracket till Twilight, halva soundtracket till Garden State, en låt av Lars Eriksson, fyra låtar av Lasse Lindh, the av Death Cab, fyra av The Cure och två av Takida)
flickorna (innehåller Lily Allen, Amanda Jenssen och Sara Bareilles)
Julmusik! (innehåller Amy Diamonds julskiva "En helt ny jul", låten "Julgröten" av Lars Winnerbäck och Il Divos julalbum "The Christmas Collection")
love love love (innehåller Ryan Adams - Wonderwall, Jason Mraz - You and I both och James Blunt - One of the bightest stars)
Scrubs (innehåller soundtracken till Scrubs säsong 1 till 4 samt tre av "Scrubs funniest moments")
Twilight och Garden State (innehåller soundtracken till Twilight och Garden State)
wizard rockkk (innehåller Harry and the Potters, The Moaning Myrtles och The Remus Lupins)

mogna va?

Kommentarer
Postat av: sistersstyle.blogg.se

HEJ.



Lottar ut mitt svarta/mörkbruna löshår i bloggen, lämmna gärna en kommentar om du är intresserad.

lottar ut en lycklig vinnare imorgon!

2009-06-17 @ 22:10:49
URL: http://sistersstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0