men jag var aldrig där

Såg precis Da Vinci-koden med mina föräldrar och min lillebror. Jag är typ sugen på att se Föräldrafällan eller något sånt.

Jag vill ha The Sims 3!

Måste komma på något att skriva min uppsats om. Till Datorkunskapen. Usch. Får välja själv, så länge jag hittar fakta och är källkritisk och bla bla bla. Är så trött. Vet verkligen inte vad jag vill skriva om! Borde börja skriva snart, eftersom att jag är så långsam när jag letar källor och grejer.

I morgon kommer gå åt till att skriva alla uppsatser jag måste skriva; läsloggen, hjälteuppsatsen och den till Datorkunskapen.

Kommentarer
Postat av: Nina Kartal

men alla träffar är det jag själv som hittar på att vi ska ha när ja känner för det så blev alla helt på och träffas igen :D de e bra o samla några kompisar o fika ^^. men vi har iofs en göteborgsblogg för träffar :P

2009-06-07 @ 00:38:15
URL: http://ninakartal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0