made a joke of me and you

Idag har Robert Pattinson och Rupert Grint namnsdag. Fett spännande!

Jaja. Om tio dagar har Harry Potter and the Half Blood Prince biopremiär. Och om 166 dagar har New Moon biopremiär. Och om 387 dagar har eventuellt Eclipse biopremiär. Men vem räknar?

Om två timmar ska jag titta på reprisen av MTV Movie Awards.

Om fem dagar vet jag att jag har IG i alla ämnen och sommarlov.

Och det var min framtid! Min nutid handlar om att jag är hungrig och vill äta mackor med Philadelphia. Och jag tror att jag vill kolla på OC men jag vet att Johnny snart dör, så det är ju ganska sorgligt. Och när han dör vänder ju allting. Marissa blir badgirl och allting blir fuckat. Tror mest att jag vill se Chrismukkah-avsnittet i fjärde säsongen, för att det är så jävla sorligt och messed up, liksom.

Jag måste skaffa mig ett bättre ordförråd också. Tror jag ska önska mig Nationalencyklopedin i födelsedagspresent.

Och jag måste skaffa mig en ny kalender också! Jag har blivit av med min nästa klipptid, och eftersom att mitt liv handlar om mitt hår, borde jag leta upp den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0