låt solen gå upp utan mig

Jag drömmer så konstiga mardrömmar nu för tiden. Flera gånger har jag drömt att jag och Elisabet ska baka, men att vi inte har något socker! Så där står vi med en halvfärdig kaksmet och får panik, när vi hittar liiite socker i någon jävla burk som är hundra år gammal. Där är bara pyttelite socker, och en massa svarta klumpar, typ djur eller något. Men vi bara "jaja men om vi plockar bort det svarta så är det lugnt". Så jobbigt!

Jag har blivit helt förtrollad av Philadelphiaost. Vilket jag hoppas min lillebror aldrig kommer få reda på, för han skulle bli jättearg haha. Framför mig har jag nu två dubbelmackor med Philadelphia som jag ska äta till frukost framför datorn, vilket jag gör alldeles för sällan! Det kan i och för sig bero på att jag inte äter frukost. Och när jag äter frukost tvingas jag oftast att sitta med mina föräldrar och min lillebror. Wo. Ho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0